MÜÜGITINGIMUSED
Eesti Maja Keenias
(kehtivad alates 11.10.2024)
1. Üldinfo
Käesolevad müügitingimused kehtivad teenustele, mida pakub Evren Projects OÜ, registrikood 16677673, (edaspidi Reisikorraldaja).
Eesti Maja Keenias on bränd, mille tausta ja tegevuspõhimõtteid on võimalik lugeda veebilehe vastaval Meist lehel.
Müügitingimused kehtivad kõikidele Reisikorraldaja poolt pakutavatele teenustele, sh pakettreisidele, individuaal- ja eritellimusreisidele ning kohapealsele toele Keenias.
2. Teenuste liigid
Reisikorraldaja pakub järgmisi teenuseid:
- Pakettreisid (vastavalt pakettreisiseadusele)
- Individuaalsed ja eritellimusreisid
- Kohapealne tugi Keenias (korraldusabi, nõustamine, saatmine)
Kohapealne tugi Keenias on eraldiseisev teenus ja ei ole pakettreis pakettreisiseaduse tähenduses.
3. Broneerimine ja lepingu sõlmimine
3.1. Broneerimine toimub kirjaliku kokkuleppe alusel e-posti teel.
3.2. Broneeringu tegemisel hoitakse Reisijale kohta kuni 14 päeva, mille jooksul tuleb tasuda ettemaksuarve.
3.3. Reisileping muutub siduvaks hetkest, kui ettemaksuarve on tasutud tähtajaks.
3.4. Reisikorraldajal on õigus broneering tühistada, kui ettemaks ei ole tähtajaks laekunud.
4. Reisi eest tasumine
4.1. Pakettreisi ettemaks on 15% kogu reisipaketi maksumusest, ümardatuna matemaatilise ümardamise põhimõttel lähima sajani.
4.2. Ettemaks on tagastamatu, välja arvatud järgmistel juhtudel:
- Reisija leiab ise enda asemele teise reisija (hiljemalt 10 päeva enne reisi algust) – ettemaks tagastatakse kohe;
- Reisikorraldaja leiab asenduse – ettemaks tagastatakse pärast koha täitumist.
4.3. Lõpparve saadetakse Reisijale 4 nädalat enne reisi alguse kuupäeva.
4.4. Kui reisile registreerutakse hiljem kui 4 nädalat enne reisi algust, ettemaksuarvet eraldi ei esitata ning arve esitatakse täissummale.
4.5. Kõik hinnad on esitatud eurodes (EUR).
5. Reisi hinna sisu
5.1. Reisi hinna sisse kuuluvad ainult need teenused, mis on selgelt kirjeldatud Reisikorraldaja pakkumises või mille osas on kirjalikult kokku lepitud.
5.2. Reisija poolt kasutamata jäänud teenuste eest raha ei tagastata.
6. Reisija poolne tühistamine
6.1. Kui Reisija tühistab reisi:
- rohkem kui 4 nädalat enne reisi algust – kaotab ettemaksu;
- 27–15 päeva enne reisi algust – hüvitab 50% reisi maksumusest;
- 14 päeva või vähem enne reisi algust – hüvitab 100% reisi maksumusest.
6.2. Reisijal on õigus leida enda asemele asendusreisija kuni 10 päeva enne reisi algust, sellisel juhul tühistamistasusid ei rakendata.
6.3. Kui Reisija ei ilmu reisile (no-show), raha ei tagastata.
6.4. Kuupäevade muutmine Reisija algatusel ei ole võimalik.
7. Reisikorraldaja poolne tühistamine
7.1. Reisikorraldajal on õigus reis tühistada äärmuslikel juhtudel, sh:
- ebapiisav osalejate arv;
- ilmastiku- või loodusolud;
- julgeolekuolukord või vääramatu jõud.
7.2. Reisikorraldaja tühistamisel:
- tagastatakse Reisijale 100% tasutud summast või
- pakutakse esmalt võimalust osaleda reisil uuel kuupäeval.
8. Kohapealne tugi Keenias
8.1. Kohapealne tugi on eraldi teenus ja ei kuulu pakettreisi alla.
8.2. Teenus on tagastamatu pärast teenuse algust.
8.3. Teenuse võib tühistada kuni 14 päeva enne teenuse algust.
8.4. Kui kohapealne tugi jääb ära Reisikorraldaja poolt enne teenuse algust ja pakutud alternatiiv ei sobi, tagastatakse 100% tasutud summast.
8.5. Reisikorraldaja vastutab korraldusliku toe eest, kuid ei vastuta kolmandate osapoolte (nt hotellid, transpordipakkujad, ametiasutused) otsuste eest.
9. Reisi iseloom ja tingimused Keenias
9.1. Reisid toimuvad osaliselt kohalikes ja seikluslikes tingimustes, mis võivad erineda Euroopa tavapärasest keskkonnast.
9.2. Ajakavad on võimalikult täpsed, kuid võivad muutuda ilmastiku, liikluse, kohalike olude või ametiasutuste otsuste tõttu.
10. Reisija vastutus, tervis ja dokumendid
10.1. Reisija vastutab ise oma:
- tervisliku seisundi;
- reisikindlustuse olemasolu eest (tungivalt soovituslik, täielik omavastutus);
- reisidokumentide korrasoleku eest (passi kehtivus vähemalt 6 kuud).
10.2. Keenia reisidel on vajalik viisa/maalepääsuluba. Reisikorraldaja aitab selle vormistamisega, kuid ei garanteeri riiki sisenemist, mille lõpliku otsuse teeb sihtkohamaa ametnik.
11. Fotod ja turundus
11.1. Reisikorraldaja võib kasutada reisidel tehtud fotosid ja videoid turunduslikel eesmärkidel ainult Reisija nõusolekul.
11.2. Nõusolek on eeldus, kui reisija ei ole sellest eraldi keeldunud. Keeldumine võib olla antud kirjalikult e-posti või sotsiaalmeedia vestluse kaudu ning see on piisav tõend.
12. Puudused ja pretensioonid
12.1. Pretensioonid tuleb esitada esimesel võimalusel ning kirjalikult e-postile: info@eestimajakeenias.ee
12.2. Pretensioonid, mida ei ole reisi ajal esitatud, tuleb edastada hiljemalt 14 päeva pärast reisi lõppu.
13. Isikuandmete töötlemine
Reisikorraldaja töötleb isikuandmeid vastavalt kehtivatele Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele. Täpsem info on toodud privaatsustingimustes.
14. Vaidluste lahendamine
14.1. Kõik vaidlused püütakse lahendada esmalt läbirääkimiste teel.
14.2. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Reisijal õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni või Eesti Vabariigi kohtusse.
14.3. Käesolevatele tingimustele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigust.